13.4.10

Töö allikatega, viitamine ja viidete haldamine e-õppes. Sissejuhatus. Esimene nädal.

Tere.
Selline ma olengi. Pildistamise hetkel asusin tööl ja üritasin asjalikku nägu teha.
Olen ennast juba päris palju tutvustanud, küll eesti küll inglise keeles. Paraku on sellest blogist, mis oli algselt mõeldudki taolise Vikiülikooli kursuse jaoks, saanud minu Tallinna Ülikooli IMKE (Interactive Media and Knowledge Environments) inglisekeelne õpiblogi.
Taustast nii palju, et olen eluaegne Pärnakas ja eluaegne Ühisgümnaasiumis käija, kes oma õpetajahariduse hankis Tallinna Pedagoogikaülikoolist ning uut haridust juba uuemast, Tallinna Ülikoolist taga ajab ülalmainitud magistriõppe läbijana.
Töötan Pärnu Ühisgümnaasiumis inglise ja prantsuse keele õpetajana ja tiigrihüppe haridusportaali aineeksperdina.
Kõige selle kõrvalt kasvatan ka tubli koolieelikut Ukut, ja kui natuke rohkem aega on, laulan naiskoor "Lindas". Põhitähelepanu on hetkel õppimisele ja töötamisele suunatud.

Kursuselt ootan ma uusi põnevaid ressursse ja tegelikult panen ka ennast proovile, kas sel korral olen võimeline sellise kursuse lõpuni käima (kus ei ole reaalset käsku midagi lõpuni teha). Tuttavaid on ka tore kursusel kohata :)

2 comments:

Hans said...

Teretulemast! Tore, et otsustasid ikka selle kursuse valida :)

MK said...

Heh, ma loodan lõpuni vastu ka pidada, sest praegu on selline tunne nagu kaks aastat tagasi, et 24h-st jääb väheks :)