11.12.10

Reflektsioon kursusele Õpikeskkonnad ja õpivõrgustikud

Kursuse lõpureflektsioon hõlmab endas küsimustele ausalt vastamist ja enda sisse vaatamist kursuse lõpuks.
Kommenteeriks oma õpilepingut kursust läbides - kindlasti sain ma lisateadmisi õpikeskkondade osas, kuid ma arvan, et pärast kursust tuleks materjalid veelkord süvenenult läbi lugeda, et kogu info talletada ja seda edaspidi vajadusel kasutada. Kursuse jooksul sain palju uut informatsiooni, samuti kinnistusid kontseptuaalse disaini oskused, mida eelmisel aastal just õppisin.

Eesmärke ma ei saavutanud kahjuks täielikult, kuna töö- ja ajaplaneerimine ebaõnnestus. Tutvusin kursuse blogiga ning uute õppematerjalidega, kuid ei suutnud hakkama saada kõikide koduste ülesannete õigeaegse postitamisega. Tagasisidest olin huvitatud, kuid seda jagus napilt.

Kursusekaaslaste blogide kommenteerimise olen vaid "vajadusel" enda jaoks märkinud ja ilmselt ei teinud ma sellest vajadust, mistõttu jäid minu poolt blogid kommenteerimata.

Olen õpilepingus tsiteerinud: " Oma saavutusi hindan eelkõige enesetunde järgi - kui tunnen ennast hästi, siis on järelikult kõik õnnestunud. Kui südametunnistus piinab, on midagi tegemata jäänud. Ehk siis praktilisemalt olen rahul oma blogipostituste ja sellele eelnenud ning järgnenud tegevustega ning täitnud need õigeaegselt." - nimelt võin käe südamele pannes öelda, et hansu läbiviidud e-kursustest on see esimene, milles ma lõpuni vastu olen pidanud, kuid südametunnistus jäi mõne postituse puudumise pärast (samas lugesin üle, oli 7 postitust olemas, järelikult kriteeriumid täidetud) kripeldama.

Ma usun, et minu jaoks töötavad ühest küljest reeglid, kuna siis sunnin ennast tööle, kuid vahenädalad ja natuke kergem "režiim" minu enda jaoks ei toiminud hästi, kuna sellega unustasin antud aine tööd tegemata ning seadsin tööelu esiplaanile. Tugevad küljed on südametunnistus, mis sunnib mind tööle, kuid nõrgad küljed on kindlasti aja planeerimine ning töö jaotamine. Paraku ei ole ma endale kindlat graafikut suutnud teha, et oma asjadega võrdväärselt tegeleda.

Järgmisena peaksin läbima ajaplaneerimise kursuse.

Üldiselt kursusega jäin rahule, kuigi viimane osa jäi osadele gruppidele veidi arusaamatuks. Saan aru, et meie grupil oli eelis mõne teise grupi ees, kuna kaks grupi liiget olid eelmisel aastal läbinud kontseptuaalse disaini kursuse. Vaba ajaplaneerimine võimaldas ka "kummi venitada", et õpingud stressirohketeks ei kujuneks.

1 comment:

Unknown said...

Tere Maibritt,
Suur aitäh tagasiside eest! Mul on hea meel, et sa sellel kursusel vastu pidasid, sest sinu mõtteid ja kogemusi oli huvitav lugeda ning need andsid kõvasti juurde kogu kursusele.
Suur aitäh osalemast ja panustamast!
Ilusaid jõule,
Terje